ACTUALITAT, ESCOLA, Festes i Sortides

Experiència fantàstica a Toulouse

El dia 2 d’abril els alumnes de 3r i 4t d’ESO vam anar de viatge de final de curs a Toulouse, a França, juntament amb 5 professors.

Vam sortir a les 6:45 del matí i ens vam dirigir als castells de Lastours, a prop de Carcassonne. Vam fer una visita guiada per 3 dels castells de Lastours i seguidament vam anar a Carcassonne a dinar.

Després del temps lliure a Carcassonne, vam fer una altra visita guiada per un castell medieval de la ciutat. En finalitzar la visita vam tornar a l’autocar que ens va portar cap a l’hotel a prop del centre de Toulouse.

Després de la instal·lació a l’hotel, vam anar a sopar a un restaurant del centre de la ciutat i, a l’acabar, vam anar directament a l’hotel.

El dia 3 d’abril vam visitar la fàbrica d’Airbus als afores de Toulouse, fent una visita guiada per tota la fàbrica i individualment pel museu. En aquesta fàbrica és on es fabriquen alguns dels avions Airbus del món, concretament els Airbus 380.

A l’acabar la visita vam anar a dinar al poble d’Albi, a una hora en autocar des de la fàbrica.

Allà ens van donar temps lliure per dinar i lleure i a les 16:00 h vam fer la visita al museu Toulouse-Lautrec. Va ser una visita molt interessant tot i haver vist l’exposició a Barcelona.

Al vespre vam dirigir-nos a l’hotel i vam anar a sopar al mateix restaurant que la nit anterior.

El quart dia vam anar a visitar la “cité de l’espace” un parc temàtic que tracta tot el tema de l’univers i l’espai on vam estar de 9 del matí fins a les 5, fins i tot vam dinar allà!

A la tarda vam anar a fer una volta per Toulouse on ens van donar temps lliure, algunes persones van anar a prendre alguna cosa, d’altres van anar vora del riu, i unes altres van anar de botigues pel centre de Toulouse.

L’última nit, l’autocar ens va portar a la bolera i vam fer una parida amb grups barrejats, tercer i quart, va ser molt divertit!  Allà ens van servir unes hamburgueses i refrescos. En tornar a l’hotel tots estaven molt cansats i ens vam adormir a l’instant.

Resultat d'imatges de toulouse centro
Centre de Toulouse

L’endemà ja era l’últim, amb les maletes fetes i tot recollit vam pujar a l’autocar i ens vam dirigir a Colliure un petit poble a la costa mediterrània, però abans d’arribar-hi vam fer una parada de descans. Un cop allà, vam anar a visitar la tomba de l’Antonio Machado on vam recitar un poema seu com a memorial al gran escriptor de la generació del 98.

Finalment, vam anar al supermercat on vam comprar quatre coses per dinar i ens vam instal·lar a la platja fins que era l’hora de marxar.

El viatge ha estat una experiència increïble, tothom s’ho ha passat molt bé i hem gaudit de tota la classe conjunta!